Продавець Ліжко машина Shock Cars розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Кошик
promo_banner

УВАГА! Ваше замовлення через кошик буде оброблене в найближчий робочий час! Тримаймося! Перемога за нами! Все буде Україна!

+380 (93) 110-70-11
+380 (98) 003-97-93

Умови роботи магазину "Дитячі меблі Shock Cars" та доставки під час воєнного стану

Умови роботи магазину "Дитячі меблі Shock Cars" та доставки під час воєнного стану

Умови роботи магазину "Дитячі меблі Shock Cars"

 

(В умовах воєнного стану)

 

Затримки та форс-мажор

 

 

Доставка та виробництво

 

  • Увага! Під час воєнного стану Нова Пошта може затримувати доставлення. Це залежить від поточної ситуації: обстріли, знищення відділень, доріг, мостів тощо.

  • Виробництво: Довготривалі тривоги впливають на терміни виготовлення.

  • Електропостачання: Наразі в країні діє обмеження електропостачання для підприємств та споживачів (за графіком та аварійні відключення).

 

Зв'язок з клієнтами (Якщо Вам не передзвонили одразу)

 

Якщо Вам не передзвонили одразу, причина може бути в одному з пунктів:

  • Тривога — ми в бомбосховищі.

  • Неробочий час магазину або вихідний день.

    • Графік роботи (може змінюватись, залежно від обставин)

  • Розмовляємо на 2-й лінії.

  • Відсутнє світло або інтернет!

  • Відсутній доступ до платформи Пром та особистого кабінету.

  • Важливо! Після усунення всіх поточних моментів ми передзвонюємо в робочий час!


 

Перед оформленням замовлення

 

Натискаючи кнопку "Купити", Ви (Покупець) підтверджуєте, що:

  • Прочитали детальний опис товару, і вас все влаштовує (розміри та ціна відповідають обраному товару).

  • Передзвонили перед замовленням та уточнили незрозумілі деталі.


 

Якщо замовлення буде скасовано

 

 

З нашої ініціативи (Продавець)

 

Ваше замовлення буде скасовано упродовж 24 годин з відповідною негативною позначкою, якщо Ви (Покупець):

  • Не відповідаєте на телефонні дзвінки.

  • Не відповідаєте на повідомлення у Viber.

  • Залишаєте нереальний номер та невірну електронну адресу або адресу доставлення.

  • Порада: Щоб спростити роботу, при оформленні замовлення в графі "Коментарі" або "Уточнення до замовлення" вкажіть правдиву інформацію.

 

З Вашої ініціативи (Покупець)

 

Якщо Ви зробили замовлення і передумали, видаляйте особисто своє замовлення через Кабінет Покупця.

  • Причина: З нас автоматично списують відсотки з продажу.

  • Якщо ця умова не буде виконана упродовж 24 годин, Ви, як покупець порталу prom.ua, отримаєте відгук з відповідною негативною позначкою, що надалі заважатиме здійсненню успішних угод.

  • Як скасувати замовлення


 

Умови доставки

 

  • Ми працюємо для Вас в умовах війни. Прохання ставитись з розумінням, всі питання вирішуємо на користь покупця.

  • Умови післяплати (Накладений платіж) через Нову Пошту

  • Доставлення меблів — безкоштовне (коштом магазину)!

  • Важливо: Заздалегідь узгоджуйте відділення НП (ситуація змінюється щодня: не всі відділення працюють, не у всі населені пункти везуть вантаж).